Vitamin D3 je odličen vir zdravja

Vitamin D3 je eden od tistih dodatkov, ki jih morali jemati prav vsi. Je namreč odličen vir zdravja in dobrega počutja, saj vpliva tako na imunski sistem in njegovo delovanje kot na funkcioniranje celega telesa. Poleg tega pa ga večini Evropejcev močno primanjkuje, kot kažejo študije, samo s prehrano pa ga težko dobimo dovolj, zato velja poseči po takšnem v obliki dodatka. Četudi sicer ne jemljete takšnih dodatkov, v tem primeru tako zagotovo velja narediti izjemo, saj boste tako naredili nekaj dobrega zase in za svoje zdravje.

vitamin D3

Zakaj jemati vitamin D3?

Vitamin D3 je prav poseben vitamin, za katerega tvorjenje potrebujemo sončno svetlobo oziroma žarke. Nekaj malega ga sicer lahko najdemo tudi v prehrani, recimo v nekaterih ribah ali jajčnem rumenjaku, vendar pa to ne zadostuje za to, da bi ga dobili dovolj. Količina, ki jo potrebuje odrasle človek, namreč ni tako zelo majhna, zato bi bilo za dnevni vnos treba užiti kar nekaj hrane, ki ga vsebuje. S hrano ga je namreč veliko teže dobiti kot s sončno svetlobo. Poleti zato zadostuje že nekaj minut na soncu, pozimi pa žal tak vnos v telo ni mogoč.

Pravzaprav se to začne dogajati že v jesenskem času, zato ga je najbolje začeti jesti že tedaj. Tako si bo telo do zime lahko naredilo ustrezne zaloge, kar vam bo pomagalo, da bo vaš imunski sistem bolj odporen, vi pa bolj zdravi in manjkrat bolni.

Kako poskrbeti, da ga bo imelo telo vedno dovolj na zalogi?

Vitamin D boj proti virusom

Vitamin D3 mora imeti telo vedno na zalogi, saj brez njega ne more ustrezno funkcionirati. Žal pa si zaloge lahko telo na naraven način naredi zgolj v poletnem času, v drugih letnih časih pa ne, kar je treba obvezno upoštevati. Zavedati se je tudi treba, da ga večini Slovencev precej primanjkuje, sploh pa ga primanjkuje starostnikom, zato je celo življenje treba skrbeti za reden dnevni vnos ter s tem poskrbeti za to, da si telo naredi ustrezne zaloge in ga ima lahko vedno na zalogi, ko ga potrebuje.

Če vas zanima, kako najbolje poskrbeti za to, da ga bo imelo telo vedno dovolj na zalogi, potem si lahko pomagate z naslednjimi nasveti:

  • v poletnem času čim več časa preživite na prostem,
  • skrbite za uživanje prehrane, ki ga vsebuje (losos, rumenjaki itd.),
  • posezite tudi po izdelkih, ki imajo umetno dodan vitamin D3,
  • izberite kakovosten prehranski dodatek in ga uživajte od oktobra do aprila.